CS-club - český a slovenský zahraniční klub

CS-CLUB je uzavřený soukromý internetový diskusní klub, provozovaný ze serverů mimo území České republiky. Nelze se na něj přihlásit přímo. Zájemci o účast, kontaktujte, prosím adresu prilisdlouhonamori@gmail.com. Tento blog uveřejňuje články Ross Hedvíčka a dalších účastníků cs-clubu.

Saturday, December 30, 2006

Oficialni stanovisko k cenzure na Respektu


... a vysvetleni pro ty technicky zdatnejsi.

Neni uz zadnym tajemstvim, ze administrace Respekt blogu nevynika technickou zdatnosti. Napriklad pri jeho zrizeni kompletne zamitli vyzkousene technicke prostredky z blogu SME, jako je ruzne security measures, sofistikovanejsi kalkulaci karmy (proto muze i Javurek na jednom clanku o me zvysit svou vlastni karmu o 12 bodu - to je neslychane!) a registraci diskuteru. A to se vymstilo - nakonec jsem na to doplatil i ja sam. (Pozn. Dle jinych zprav Respekt dostal zadarmo starou verzi SME software, kterou SME prestalo pouzivat pro technickou nedokonalost).

Adam Javurek se stal obeti tzv. spoofingu - neni tak tezke zmenit IP cisla a je oblibenou zabavou ceskych primitivu se za nekoho vydavat. Obzvlast nekoho jako ja, s nazory pro ceskou luzu zcela neprijatelnymi. Pohnutkou za temito akcemi je mne nejak v ocich technicky zaostale internetove ceske verejnosti znemoznit, pripadne zesmesnit. Utoky na mou osobu timto zpusobem zacaly v online diskusich novin Lidovky, kde se coby Ross Hedvicek (pozdeji i Russ Zkurvicek, Koss Zredkvicek, atd) podepisovalo vetsi mnozstvi ceskych "vlastencu" a pod mym jmenem "diskutovali" a hlasali nazory neuveritelne primitivnosti, ktere bych nikdy nerekl. Za timto ucelem tam existovala pro pomluvy Hedvicka exkluzivne vyhrazena diskusni skupina. Jeden z techto "imitatoru" dokonce vytvoril celou webstranku mych udajnych vyroku (ktere jsem nikdy nerekl), namixoval to s tim, co jsem skutecne napsal a vznikla jedna z prvnich "hate-page" na ceskem internetu na adrese http://hedvicek.unas.cz (hate-pages proti Paroubkovi vznikly az mnohem pozdeji). Ucelem bylo, aby si neinformovany clovek precetl tuhle stranku, chytil se za hlavu a rekl si "ten Hedvicek je prece blazen - toho nemuze brat nikdo vazne!" - pak byl ucel splnen. Pokud to jeste nechapete, ze s vyseuvedenymi vecmi nemam nic spolecneho, vypnete prosim vas pocitac a jdete treba do kina, jo?

Akce proti me s falesnymi identitami pokracovaly pak i na ceske Wikipedii, kde jsem jim taktez nepadl do noty a vytvorili o me nejen webstranku plnou lzi a nesmyslu na http://cs.wikipedia.org/wiki/Ross_Hedvicek , kterou marxisticti "spravci" vyzdobili fotografiemi neznamych lidi, ktere byly vydavany za mne. Jeden ze spravcu Wikipedie, pseudonym Aktron, dokonce vytvoril neco s nazvem UNCYKLOPEDIA, kde je jen asi 5 clanku, pochopitelne jeden o me, s fotografii neznameho muze z Key Westu a jsem tam vydavan za 90-ti leteho krotitele slepic, zijiciho na Floride v maringotce s 18-letou manzelkou jmenem Candi. Odstranit tyhle kydy odmitl, ze pry je to "legrace".

Cesti stalkeri s mensim smyslem pro humor pak vytvorili na Googlepages moji udajnou webstranku, psanou primitivni anglictinou, s jasnym umyslem mne opet posunout mezi negramotne blazny. Je to na http://ross.hedvicek.googlepages.com - na fotce opet nejsem ja a je to uz nekolikata fotka v poradi, predtim tam byl neznamy neobleceny fousaty tlustoch. Zadal jsem o zruseni stranky, zatim se nic nestalo.

Podobna falesna webstranka je i na ceskem serveru lide.cz, kde opet je stejna osoba, ktera nejsem ja a snad se asi chce s nekym seznamit.
http://profil.lide.cz/profile.fcgi?akce=profile&auth=&user=Ross.Hedvicek

Stalkeri (mezi nimi pravdepodobne puvodci vyseuvedenych akci, protoze k nim poukazovali) mne zacali pronasledovat i na blogu Respektu od sameho prvopocatku. Pres me opakovane zadosti proti nim administrator Javurek ODMITL ZASAHNOUT (za neco takoveho byl mel byt z funkce administratora odstranen ZA NESCHOPNOST). Znovu pototykam, ze na blogu SME (blog Respektu pouziva nejen SME software, ale i jejich server) jsou stalkeri a bloggery napadajici diskuteri odstraneni. Na SME to jde, na Respektu to nejde. Po Javurkove odmitnuti zasahnout proti stalkerum jsem zrusil diskuse - A JAVUREK TO POUZIL PROTI ME. Zcela nelogicky, ale bylo to tak.

V pripadu se "lzivym clankem" (kvuli kteremu jsem byl udajne vyhozen) slo o to, ze jsem nemohl vlozil cely clanek (byl prilis dlouhy), nechal jsem to tak a za chvili se objevila ona tak urazliva zminka o odstraneni clanku. Dal jsem tedy clanek na http://cs-club.blogspot.com ktery takove problemy nema. Po nejakem case se na blogu Respektu objevil Javurek, ktereho jsem pozadal, aby clanek z Blogspotu prepostoval na Respekt, protoze ja nemuzu. Svete div se, ani on nemohl!!!! Podle mne to byly problemy s file permissions. Po nejakem case a po dotazovani se chytrejsich kamaradu pak Javurek castecne uspel, a vlozil tam vetsi cast clanku (ne cely), dodatek o cenzure nebyl schopen vymazat. Ze zbytku clanku vytvoril dalsi tzv. "greatest hits", kde v citaci Cibulkova clanku zvyraznil casti o Bakalovi a Schwarzenbergovi a pozadal mne, abych to aktivoval (sam se bal). Udelal jsem to.

A na ten sup jsem byl vyhozen a bylo zmeneno pristupove heslo k blogu, abych se tam uz nemohl dostat. Vzapeti na to se Adam javurek uvolil napsat smear-job clanek o me, na adrese http://javurek.blog.respekt.cz/c/1343/Proc-uz-tu-nenajdete-blog-Rosse-Hedvicka.html plny zavadejicich informaci. V diskusi pod clankem, kde znami stalkeri opet predstavuji "hlas lidu" (a administrace vedome nezasahuje) dokonce uvadi, ze jsem se k autorstvi "lziveho clanku" priznal v emailu. Vzhledem k tomu, ze to popiram, jde zrejme o dalsi spoofed email.

Takze tak to bylo, mi technicky vyspelejsi pratele. Co by ted meli udelal administratori a vedeni Respektu (kdyby meli kousek charakteru v tele, coz nepredpokladam)???

1) Propustit Adama Javurka z funkce administratora, pro piklovani, technickou nedostatecnost a nepripustne a bezcharakterni praktiky ve vykonu funkce.

2) Pozadat nekoho z administrace SME blogu, aby na blogu Respektu zavedl stejna technicka opatreni, proti zneuzivani blogu, jako ma SME.

3) Obnovit muj pristup k blogu Respektu, vcetne zarazeni do zebricku, tabulek, titulky a Vyberu.

4) Verejna omluva Respektu neni mnou vyzadovana, jsem ochoten predstirat, ze se nic nestalo.

P.S.: Clenove meho tymu zjistili ze adresa 85.248.69.132 neni spravne zabezpecena proti destruktivnimu vstupu - je tedy "easily hackable". Proc tomu tak je, muze odpovedet jen neuspesny administrator Javurek. V kazdem pripade neni treba se bat nebezpeci z me strany nebo meho tymu. Bezcharakterni prasarna tohoto typu je proti nasim zasadam. My nejsme Cesi.

Happy New Year!

21 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Rossi, mam rad vase clanky a takmer so vsetkymi vasimi nazormi suhlasim. Nerozumiem vsak jednej veci: distancujete sa od publikovanej podoby pana menom Ross Hedvicek zo servera lide.cz. Ten isty pan sa vsak zhusta vyskytuje na fotkach uverejnenych na strankach cs-magazin.com v sekcii Fotogalerie Ross Hedvicek (konkretne v "albumoch" Louceni na Ruzovem paloucku a Za tu nasu stodolenku). Tak ako to vlastne je, poznate ho alebo nie?

Saturday, December 30, 2006 at 5:41:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

To iste som sa pytal aj ja a Rosta odpovedal, ze svoje foto zasadne neuverejnuje (dobre vie preco). Niekto pouzil fotky z jeho galerie a vybral si jednu podobu na prezentaciu Rostu Hedvicka na podvrhnutych strankach.

JP

Saturday, December 30, 2006 at 6:48:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

Rosto, tvoje historka s cenzurou ma jednu zasadni trhlinu - chybi motiv - proc by Respekt cenzuroval tvoje clanky? Ten "neschopny" pan Javurek totiz ve svem clanku "Proc nenajdete ... Hedvicka" zcela beze studu zverejnuje ocividne ty nejpadnejsi duvody, proc by majitele Respektu mohli tebe cenzurovat - viz. Karel Schwanzenberg - Rakousky bankrotar. Pokud by tedy cenzurovat chteli.

Obavam se vsak, ze se proste pan Javurek, jako spravce blogu, nastval na tebe, jakozto na osobu s kvalitami, jake mas. Pokud si pan Javurek vzal formalne za duvod tvoje falsovani karmy, je to jeho pravo, souhlasil jsi zakliknutim, ze falsovat nebudes. IP Spoofing je natolik technicky slozita vec, ze rozhodne nikdo nebude toto delat kvuli tomu, aby pak fiktivne Rostovi Hedvickovi nasimuloval 7 - slovy sedm - hlasu proto, ze to mozna bude duvod Rostova zablokovani. Nebud paranoidni.

S panem Javurkem jsem si vymenil nekolik emailu, kde jsem se te snazil obhajovat, a on byl skutecne uprimne nastavny tim, ze lzes, coz dovedu pochopit. Me by to bylo celkem jedno, pokud aspon v 10% svych clanku reknes neco zajimaveho pravdiveho, nechal bych tvuj blog nedotceny, ale pan Javurek je zrejme idealista maximalista, to mu nelze zazlivat.

Jinak hodne stesti v novem roce a mnoho pravdivych a overenych informaci ti preje

David Navara
david.navara na nuabi.cz

Saturday, December 30, 2006 at 7:39:00 PM EST  
Blogger Ross Hedvicek said...

Pro Martina461: Toho chlapa, vypadajici jako cigan skutecne znam a je na mych fotkach - akorat to nejsem ja.
Pro David Navara: Ke spoofingu doslo podle mne jen v pripadech pro mne negativnich (ne v pripade zvysovani karmy). Karma byla v nekolika pripadech zvysena ze TRI ruznych cisel (ja a moje dcera). Javurek na to hned prisel, ja jsem to nepopiral. To ze ted tvrdi ze to bylo 7 pripadu z 20 - to jednoduse uz prehani, aby to vypadalo hure pro mne.

Saturday, December 30, 2006 at 9:21:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

My nephew wanted me to pay him visit back to Czech Rep. When I asked why in the world would I want to spent my money that way, he said so that I know how much better off am I in US.
He has valid argument.
;-)

vlastic@yahoo.com

Saturday, December 30, 2006 at 9:31:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

to David Navara: "chybi motiv?", to snad nemyslite vazne? Mel byste se asi zacit hloubeji zajimat o to, jak se cenzuruje a umlcuje dnes, popr. i jak se to delalo drive jinak nez napisem "CENZUROVANO". To by museli byt v Respektu uplne blbi. S tim idealistou maximalistou jste taky dobre ujel... Vzdyt ten Javurkuv clanek je ne-li prasarna, tak tezce neprofesionalni vec!

Karel

Sunday, December 31, 2006 at 5:43:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

No ja nevim, ale opravdu mate zapotrebi takhle neustale kopat kolem sebe a na vsechny hazet spinu? Proc tedy v tom clanku byl dovetek o cenzure? Proc? Muselo to byt?

Sunday, December 31, 2006 at 11:17:00 AM EST  
Blogger Ross Hedvicek said...

Pro Stan: To neni zadne kopani okolo sebe. TADY SE STALA KRIVDA!!! A KRIVDA SE STALA MNE!!! Ja chapu, ze vy Cesi vidite krivdu jako soucast vasi potrouble kultury, ale ja nemusim! V Cesku je porad statisice lidi, kterym vas kurevsky rezim a spolecnost (=prenesene i VY) jste nehorazne ublizili, a naprava je v nedohlednu a ti ukrivdeni se ji nedocakaji. Vim ze moje krivda byla jen takva mala, ale byla to KRIVDA a byla z Ceska. Proto se ozyvam.

Sunday, December 31, 2006 at 12:10:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

Nějak se tady ztrácejí některé příspěvky........je to úmysl nebo chyba Billa Gatese ??

Monday, January 1, 2007 at 3:35:00 AM EST  
Blogger Ross Hedvicek said...

Mikesko, prispevky se neztraceji - jsou mazany. Nesouhlasici nazory jsou zde respektovany, ovsem utoky stalkeru a prispevky v rozporu se zakladni lidskou slusnosti jsou a budou mazany. Tedy i prispevky BWD - hlavniho podezreleho v tomto pripade.

Monday, January 1, 2007 at 10:35:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

Karle, asi jsi to nepochopil. Cenzura se dělá pro to, aby se určitá informace nešířila. Pokud ale administrátor blogu Respektu tuto informaci sám vyvěsí na svém blogu (hanopis na Schwarnzeberga), tak prostě toto nemohl být důvod, proč Rosťu vyhodili. Chápeš to už? Rosťa nesděluje žádné informace, které by někomu stály za to je cenzurovat, Rosťa jen křičí "Chyťte zloděje", ačkoliv zrovna uzmul v Kojetíně v Pramenu čokoládu. No a panu vedoucímu z kojetínské samošky se to nelíbí, tak Rosťovi jednu plácnul :-) (Ten příměr není mimo - Rosťa rušil diskuze pod svými články)

A nebo jinak - napište mi, který Rosťův článek byl ten "nepohodlný", který musel být zcenzurován. A já se s tím obrátím na pana Javůrka a jsem si na 90% jist, že ho vyvěsí na svém blogu. Tak šup!

David Navara
david.navara na nuabi.cz

Monday, January 1, 2007 at 10:39:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

Rosťo, neboj se svobody slova! Nemaž články v diskuzi! Buď trochu nad věcí.. nebo až tak hluboko to jde?

http://www.kraken.sk/images/zahsa05/1630.jpg

David Navara
david.navara na nuabi.cz

Monday, January 1, 2007 at 10:45:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

Davide, podle mě jsi to zase nepochopil ty :-). Cenzura se skutečně dělá, aby se informace nešířila a taky aby se ten nesprávný nestal známým, populárním, vyhledávaným atd. Když se podíváš na to, co se píše na Respektu, tam opravdu Rosťa nezapadl. Čtenáři si stěžovali a jak je vidět z toho Javůrkova článku, ani administrátorům se to, co píše Rosťa, vůbec nelíbilo. A tak ho vyřadili z výběrů. To bylo na začátku. Tohle byla ta první cenzura!

Chápeš to už? Malíř maloval provokativní obrazy, ale jednoho dne mu řekli: „Už ti nic nevystavíme, ale jestli to někdo bude chtít koupit, můžeš ho poslat k nám do skladu. Víš, máme teď na dlouho zadáno.“ Samozřejmě se to malíř snažil řešit dohodou, ale k tomu musí být dva, kteří se chtějí domluvit. Tak se jednou naštval a udělal pěknou blbost: ukradl v sámošce, která patřila majiteli galerie čokoládu. Netrvalo dlouho a byl za svoji drzost zbičován před zraky veřejnosti. Lůza provolávala katovi slávu. Veřejnost se přidala, musel to být hrozný dobytek ten malíř. V galerii už výstavku „Relativismus na tisíc způsobů“ nikdo nerušil.

K odstranění diskuzí: až budeš stát skupince pochybných individuí za to, aby tě pronásledovali na každým kroku a psali pod tvoje články dehonesující a lživé komentáře k tvé osobě, tak to možná pochopíš. Protože jsem ty články i diskuse četl, mohu jen potvrdit, že jim nešlo o nic jiného než očernění autora všemi prostředky, které se na fízlárně nebo někde jinde naučili. Ten BWD, o kterého se zde biješ, je jeden z nich.

Javůrek na svém blogu vyvěsí jistě cokoliv, aby ukázal, že on je ten nanejvýš spravedlivý. Udělal bys to jinak?

Karel

Monday, January 1, 2007 at 3:58:00 PM EST  
Blogger Ross Hedvicek said...

Pro Davida Navaru: Stalkeri a anonymove nemaji narok na svobodu projevu. Souhlas nebo nesouhlas s tim nema co delat. Ty sam se mnou nesouhlasis a navic jsi levicove telatko, ale protoze se vzdy podepisujes, neni duvodu proc tve nesouhlasici nazory mazat. Jak uz napsal Karel nebo kdo, stalkeri a nenavistna zver pronasledujici mne od blogu k blogu a opakujici jasne lzi nemaji narok na zadnou "svobodu projevu".

Monday, January 1, 2007 at 4:22:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

Karle, Rudé právo by prostě Chartu neotisklo jen proto, aby ukázalo, že nedělá cenzuru. Pan Javůrek by zveřejnil cokoliv, co Rosťa napsal, aby ukázal, že Respekt nedělá cenzuru. Takže tak.

Největší Rosťova chyba je, že ne vždy provokuje informacemi, ale často provokuje pouze formou, která je založená na urážení případně na přehnaných zobecněních, které už jsou v podstatě lži. S čím kdo zachází, s tím také schází.

Rosťo, díky, že jsi mi mé příspěvky nesmazal, dávám si s nimi práci :-)

David Navara
david.navara na nuabi.cz

Monday, January 1, 2007 at 5:18:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

Ok, tohle beru, jen mi chybi porad odpoved na to, proc v tom clanku musela byt rec o te cenzure????

Monday, January 1, 2007 at 5:47:00 PM EST  
Blogger Ross Hedvicek said...

Stane, zhluboka se nadechni a precti si tohle jeste jednou: Byl jsem zcela bezduvodne vykopnut z blogu Respektu (tedy duvodne = me nazory). Tomu se rika CENZURA! Cenzura provadena Javurkem a Respektem. Uz to chapes?

Monday, January 1, 2007 at 8:51:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

Davide, Rudé právo nepotřebovalo nic dokazovat. Tehdy se uspořádala akce anticharta, do Charty naběhla hromada StBáků a kdo dělal opravdu potíže, šel si sednout do chládku - často za nějaký běžný prohřešek typu kopírování ilegálních nahrávek (akorát ti ostatní si kopírovali nahrávky Lucky Vondráčkové). Takže pak taková nepohodlná osoba nebyla postižena za názor, ale za "kriminální" čin. Dodnes se v takových fórech setkávám s názory: "Disident? Vždyť to byl obyčejnej kriminálník, kterýho by zavřeli i dnes."

Jinak tu generalizaci, kterou Rosťa používá, považuji za naprosto legitimní. Samozřejmě, že to někdy přežene, ale většinou to sedí přímo dokonale. Ti, kterých se jeho kritika či posměch netýká, vědí že to zobecnění je jen forma. Že se to může nelíbit mnohým z oné mlčící a de facto věčně spokojené většiny mi připadá zcela v pořádku. Právě těmto lidem totiž vděčíme za mnohé (v tom negativním smyslu).

Karel

Tuesday, January 2, 2007 at 4:34:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

Rád by som sa konečne dozvedel kedy pravdivo odpovieš na otázku nicka 'Stan'.

Tuesday, January 2, 2007 at 6:34:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

No, oprav mne, jestli se pletu, ale ten clanek s dovetkem o cenzure predchazel tvemu vykopnuti, ne? Ale mozna si nerozumime, mne zajima, proc jsi v tom inkriminovanem clanku psal o cenzure? Nechci vypadat jako hnidopich, ale porad v tom nemam jasno - co te k tomu vedlo?

Tuesday, January 2, 2007 at 7:07:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

stane, soustřeď se trochu. RH přece výše píše:
"V pripadu se "lzivym clankem" (kvuli kteremu jsem byl udajne vyhozen) slo o to, ze jsem nemohl vlozil cely clanek (byl prilis dlouhy), nechal jsem to tak a za chvili se objevila ona tak urazliva zminka o odstraneni clanku...", atd.
--
Proč se tam ta hláška o cenzuře objevila, to zřejmě RH netuší. Kdo to ví? Javůrek asi ne, ale podle toho, že RH vykopl za tento článek z Respektu, tak si asi Javůrek myslí, že to tam nějak fabuloval RH osobně. Já už o tom tak úplně přesvědčený nejsem, ale zajímalo by mne, jak se to tam teda mohlo objevit...ale to se asi nikdy nedozvíme?!
Martin Daniel
Brno

Monday, January 8, 2007 at 9:50:00 AM EST  

Post a Comment

<< Home

TOPlist