CS-club - český a slovenský zahraniční klub

CS-CLUB je uzavřený soukromý internetový diskusní klub, provozovaný ze serverů mimo území České republiky. Nelze se na něj přihlásit přímo. Zájemci o účast, kontaktujte, prosím adresu prilisdlouhonamori@gmail.com. Tento blog uveřejňuje články Ross Hedvíčka a dalších účastníků cs-clubu.

Wednesday, February 21, 2007

Proc jsem byl milicionarem


Frantisek Lambert

V roce 1970 byl muj otec vyloucen z KSC. Od te doby me zivotopisy zacinaly vetou: "Otec vyloucen z KSC." Po vylouceni byl otec, vzdelanim PhDr., nemocen a lecen na psychiatrii, pote se dlouha leta zivil jako betonar. Ja osobne jsem se svym otcem od svych patnacti let chodil pravidelne o vikendech na stavbu, abych pomohl rodine vydelat penize.

Kvuli zivotopisu, ktery byl vysledkem statecnosti a jednoznacneho negativniho postoje meho otce ke vstupu sovetskych vojsk v roce 1968 do Ceskoslovenska, jsem nesmel studovat mnou vybranou stredni vytvarnou skolu v Praze ani pedagogickou fakultu v Ceskych Budejovicich. Nezbylo mi nic jineho nez studovat fakultu strojni v Plzni, kde muj zivotopis tolik nevadil. (Ale chudak!)

Po ukonceni vysoke skoly v roce 1979 jsem nastoupil do strojirenske firmy KOVOSVIT, v niz jsem pracoval pres dvacet roku. Vzhledem ke sve pracovitosti a dosahovanym vysledkum jsem byl veden jako rezerva na ekonomickeho namestka. V te dobe za mnou prisel muj vedouci odboru, ktery byl zaroven predsedou ZO KSC, a sdelil mi, ze je vyloucen muj dalsi sluzebni postup, kdyz nebudu v KSC. Protoze stal za vysledky me prace, snazil se nekolik let zmenit pohled na meho otce a tim i na moji osobu. Toto se mu povedlo a ja jsem byl ve druhe polovine roku 1988 z techto duvodu prijat do KSC.

A to i presto, ze jsem tuto organizaci bytostne nesnasel za vsechna prikori, ktera jsme s rodinou museli vytrpet. Nebyl jsem ale v te dobe hrdina jako muj otec, abych se vzeprel jako on. Mel jsem dva male syny (dva a pul roku a tri mesice) a druhym duvodem byl fakt, ze jsem si byl vedom, jak obrovskou praci a jake usili stalo meho vedouciho ocisteni me osoby. Se vstupem do KSC jsem automaticky byl zaregistrovan do Lidovych milici. Pokud vim, tento mechanismus byl praktikovan nejen ve strojirenskych firmach v jiznich Cechach. Podobny osud mely stovky dalsich vedoucich pracovniku. Navic bylo jasne, ze odmitnout byt i formalni clenstvi v Lidovych milicich znamenalo existencni likvidaci.

Prohlasuji, ze jsem osobne a z vlastni vule do LM nevstoupil, a svuj odmitavy postoj k teto organizaci jsem jednoznacne projevil v listopadu 1989, kdy byly LM povolany k nasazeni do Prahy a ja toto nasazeni i vlastni ucast na takove akci opakovane a vyslovne odmitl, zadneho vyjezdu jsem se nezucastnil, byt jsem byl nekolikrat vcetne noci nahanen k ucasti. K tomu, abych nebyl veden jako clen LM, vedla jen jedna cesta. Predstirat nemoc a o teto presvedcit okresniho lekare LM. K tomu jsem se nepropujcil, protoze jsem nikdy nepodvadel. Navic vsichni kolegove znali muj velmi dobry zdravotni stav a moje sportovni aktivity. Zduraznuji, ze jsem se nikdy nepodilel na zadne cinnosti smerujici k potlacovani lidskych prav nebo svobod, nikdy jsem nikomu svym clenstvim v LM osobne neublizil.

Zdroj: Cestne prohlaseni s vysvetlenim, ktere Frantisek Lambert predal clenum Rady CT 7. unora; Tyden, archiv Newton IT
---------
Frantisek Lambert je SOUCASNYM vrchnim reditelem Ceske televize - http://www.novinky.cz/01/27/37.html

Chce jeste nekdo tvrdit, ze Ceska republika je civilizovanou zemi?
Rosta

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

byl to komunista, ale takovej ten slusnej ( jako kazdej druhej )
a kdyz uz si ctu novinky tak, si neodpustim se nepodelit.
Kdyz jsem ten titulek videl tak tak sem mel pocit, ze jsem na pane Rossove Hedvickove blogu, ale treba jen nekomu vadi Tosovsky
http://www.ceskenoviny.cz/archiv/index_view.php?id=237460
treba se casem provali i zbytek, ale bojim se, ze jen pokud to bude medialne zajimave

Wednesday, February 21, 2007 at 7:13:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

toto je definitivni kapka, kterym pohar pretekl(On pretekl uz davno...)Bohuzel se pise rok 2007 a ja jsem mel pocit, ze uz nejsme komunisticka zeme. Vsichni ti Janeckove,Lambertove,Tosovsti,Paroubkove,Grossove,Spidlove, to je k neuneseni....
A ja vul jsem si v roce 1989 myslel, ze snad bude jinak. Bohuzel v Cechach nikdy!! Kdybych nebyl tak stary, (1945)bylo by to na okamzitou emigraci.

Thursday, February 22, 2007 at 6:58:00 AM EST  
Blogger mM said...

byl to komunista, ale takovej ten slusnej

Slušný komunista neexistuje – ta slova si navzájem protiřečí, jako v příp. suchá voda, teplý led … atp.

Ja jsem mel pocit, ze uz nejsme komunisticka zeme. (…) jsem si v roce 1989 myslel, ze snad bude jinak.

Jak jste si mohl něco podobného myslet? Vždyť všude zůstali komunisté a nikdo z nich ani nebyl za svá svinstva potrestán. Když si čtu ty většinou zcestné názory lidí v býv. ČSSR, jsem rád, že už tam dávno nejsem.

Thursday, February 22, 2007 at 9:49:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

ved pre kazdeho cloveka, co nema nasrate v hlave, musi uz len samotny fakt, ze bol clenom ludovych milicii(ci uz aktivnym alebo pasivnym-to je uplne egal) a komunistom jasne dokazovat, ze tento clovek je nedoveryhodna amoralna komunisticka kurva BODKA.
a ti, co maju v hlavach nasrate-vacsina, tym je aj tak jedno ci je komunista, alebo pedofil, alebo zoofil. tuto vacsinu aj tak zaujima :papat, mrdat a kakat, ako sa tu casto v clankoch spomina.
preto nechapem, preco sa tieto kreatury stale snazia prikraslovat svoju minulost? koho uz len svojimi zvastami chcu oklamat?

Thursday, February 22, 2007 at 3:01:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

že někdo zastává výnosné místo a je komunista, to sem si už zvyknul a vůbec mě to neznepokojuje a nechápu, proč to někoho dneska ještě zaráží. Mně to přijde docela normální. a když bylo členy KSČ 1, 5 mil., tak se není ani čemu divit.

Saturday, February 24, 2007 at 12:37:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

Na zvracanie. Teky slizky zivotopis sa vidi ozaj malokedy.

Chudak jeho otec, po tych prikoriach zivota vidiet este takto vlastneho syna....!

Monday, February 26, 2007 at 10:08:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

Naprosto nesmymslny hon na carodejnice. Melo by se jeste proverit, kdo tahal spoluzacky za copy a zavrit ho za harrasement.

Tuesday, February 27, 2007 at 5:32:00 AM EST  
Blogger mM said...

Naprosto nesmyslný hon na čarodejnice. Melo by se (…)

Komentář jsou pouze hloupé řeči. Komunistické zlo nebylo potrestáno, lidé se nechali uchlácholit různými hesly ve stylu „Nejsme jako oni!”, „Tlustá čára za minulostí” atp. a výsledkem je, že komunisté jsou dnes v ČR úplně všude.

Sunday, April 1, 2007 at 6:33:00 AM EST  
Anonymous Anonymous said...

Nadáváte tomu chlapíkovi a máte recht: chtěl kariéru a upsal duši rudému Ďáblu, my ne - mimochodem zamyslel se někdo nad tím, jak je možné, že jediným antikomunistickým spolkem v téhle zemi bylo pár stovek usmolených chartistů 77, zatímco vedle v Polsku existovala desetimiliónová Solidarnošč. Nemáte rádi Chartu (a ani Poláky), Mašíni jsou podle vás vrazi a tenhle exmilicionář svině, ale co jste vykonali vy, když komunisté vládli, kolik z vás by za funkci a lepší plat udělal to samé, co vyčítáte jemu.

Saturday, September 27, 2008 at 12:00:00 PM EST  
Anonymous Anonymous said...

"Komunistické zlo nebylo potrestáno, lidé se nechali uchlácholit různými hesly ve stylu „Nejsme jako oni!”, „Tlustá čára za minulostí” atp. a výsledkem je, že komunisté jsou dnes v ČR úplně všude."
Budte dusledny a pridejte "i u nas doma". Cesi totiz za vsech rezimu uznavali jedinou zasadu: MIT SE LEPE. Za kazdou cenu ale s nejmensim usilim. Proto kolaborovali z principu. Se vsema. Kdo to nestihal, musel cekat na vhodnejsi domu a pak vymyslet bachorky o "ceskem odboji" a sve aktivni ucasti v nem:)

Monday, August 23, 2010 at 5:20:00 PM EST  

Post a Comment

<< Home

TOPlist